Om Jesusfestivalen

Med stor glädje vill vi hälsa dig välkommen till årets JesusFestival. Sedan starten 1999 har vi samlats varje år i sommarvackra Älmhult till en festival med Jesus i centrum. I år håller vi till i Citykyrkans lokaler på Skånevägen 34 och ser fram emot en fantastisk konferens.
  Många har genom åren fått sina liv förvandlade under JesusFestivalen och vår önskan är att människor ska komma hit i sommar med stor förväntan, för att uppleva vackra Älmhult men framför allt för att göra Gudsmöten som förvandlar deras liv, till både frälsning och helande.
Kanal 10 står som huvudarrangör för JesusFestivalen, tillsammans med Citykyrkan i Älmhult.

Ett program för samlingarna hittar du på fliken Program här ovan.
Det blir två samlingar om dagen; torgmöte kl 12.00 på Älmhults torg och sedan avslutas dagen med stor Jesusfest kl 19.00. Mötena – förutom torgmötena – hålls i Citykyrkans lokaler. Där kan man också mellan mötena sitta ner och samtala med gamla och nya vänner, köpa mat och dryck och dessutom fynda i Kanal 10 Förlags stora bokshop.
  Vi hoppas att du som besökare inte kommer till festivalen för att få en stunds underhållning, utan först och främst för att få ett möte med Jesus – som förvandlar människors liv.
Varmt välkommen till årets JesusFestival i Älmhult!